30 Ağustos 2008 Cumartesi

Geri Dönüyorum




Offf off! Buraya bir gelmesi dert bir de buradan gitmesi...

Kira sözleşmesini bitir, odayı temizle, hediyelik bul, okuldan sertifikaları al, arkadaşlarla vedalaş :(, bavul hazırla. Blog bekler.

Evet, hayatımda bir bölümün sonuna geldim. Ama her bitiş yeni bir başlangıçtır ve ben sonrasında ne olacak diye çok merak ediyorum. Önümüz Ramazan...

Çok özledim Ramazan'ıda. Her sene gelişiyle birlikte çocuksu bir heyecan, gidişiyle de bir hüzün kaplar içimi. Bu sefer daha farklı olacak pek tabii ki. Herkes aynı sorularla yurtdışı maceramı soracak/sorgulayacak bende anlatacağım.

Bir haftadır iyiydi. Koşturmaca, Londra'daki turistik etkinlikleri gerçekleştirirken çabucak geçti. Şimdi ise hüzünlüyüm.

Ne zaman geldim, ne zaman gidiyorum?
Bekle beni İstanbul ben geliyorum! :))

Herkese selamlar saygılar, hayırlı Ramazanlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder